06.02.18 Perpignan-Petrer, Hispaania 733 km

06.02.18 Perpignan - Petrer, Hispaania 733 km
Täna on meie kuues sõidupäev. Eilne kämpinguõhtu läks igati asja ette, saime vajalikud toimingud tehtud. Fotod blogisse ja natuke tööd ka.
Hommik veel Prantsusmaal olles on päikseline ja roheline (pean silmas loodust).
Määrasime sihtpunktiks Algecirase, Hispaania lõunaosas. Sealt läheb praam üle Gibraltari väina Marokosse. Algecirasesse on 1300 km minna, täna me ilmselt sinna ei jõua. Aga homme juba kindlasti.
Silmapiiril paistab Pürenee mäestik, see kulgeb FR-ES piiril. Ilusad lumised tipud.
Jõudsime Hispaaniasse ja võtame suuna Girona peale. Kaardilt vaadates sõidame mööda ES alumist serva, peaaegu Vahemere ranniku ääres. Pärast pikka arutelu valisime ikkagi tasuta teed, kuna aega meil jagub. Ja näeb ka rohkem.
Päike paistab, nüüd hakkan järjest enam aru saama, et oleme puhkusel.
Tankimispeatus, diisel maksab 1,23 eur/l, aga see oli piiri ääres. Ehk sisemaal läheb soodsamaks. Keskmine kütusekulu Prantsusmaal keerutades tuli 10,5 sajale km.
Möödusime Tarragona linnast, silmapiiril paistab Vahemeri. Nägin mitmeid matkaautode ja haagissuvilate müügiplatse, tagasiteel võiks mõnda huvipärast külastada. Et mis hindadega neid siin müüakse.
Tee ääres kasvavad põldudel mandariinipuud (oranžid viljad küljes), nägin ka lillkapsa ja spargelkapsa põlde. Ning väga ilusad, valgete ja roosade õitega puud, arvan, et õunapuud.
Õhtu poole läks ilm vihmaseks. Veel üks tanklapeatus, diisel 1,19 eur/l.

Sõiduvaim sai otsa veidi enne Elche linna. Jääme ööbima kohakeses nimega Petrer. Täna sõitsime 733 km. (Pildid lisan, kui võimalus tekib).