07.03.18 Rabat zoo- Kenitra 67 km

Käisime Maroko pealinnas, Rabatis, asuvas loomaaias. Hommikul oli ilus ilm, 18 kraadi sooja. Parkisime öö loomaaia parklas ja juba vara hommikul oli kuulda lõvide möirgamist.
Kell 10 läksime loomaaeda. Perepilet maksis 115 dh (10 eur).
Esialgu tutvusime loomaaia plaaniga- seal oli mitmeid erinevaid radasid - õpperada, kõrbeloomad, savann, troopika jm. Jalutasime kõik läbi ja kokku läks meil seal kolm tundi. Hea oli see, et olime praktiliselt ainukesed külastajad. Loomaaed oli ilus ja roheline, nägime mitmeid loomi. Kõige toredamad olid minu ja Martini arvates kaelkirjakud, sest neid polnud me varem nii lähedalt näinud. Mattiasele meeldis nagu ikka mänguväljak, mis ka seal territooriumil asus , kaamelid ja kaunid flamingod.

Kui olime oma jalutuskäiku lõpetamas, siis hakkas vihma sadama. Ja jooksime läbimärgadena bussi.
Ülejäänud päeva sõitsime Rabati linnas ringi, ilm oli vilets ja sadas vihma. Lõunasöögi tegemiseks peatusime Oudaya kasbahi juures, ookeani ääres. Hiljem nägime veel Hassani torni, mille ehitamine jäi poolikuks, kuid mis on siiski Rabati sümboliks.

Rabatist Kenitra poole sõites jäi tee äärde üsna räpane ja prügine Rabati äärelinn. Nägime mitmeid taksosid. Vanad mersud, mis Eestis enam ammu ei sõida. Siine kliima ei soosi vist nii väga rooste tekkimist, nagu Eestis. Ja siin võetakse ikka igast autost viimast. Kui linnas sees oli näha põhiliselt korralike sõiduautosid, siis maapiirkondades on igasugused kastiga masinad ja pirukad. Eks ikka millegi või kellegi vedamiseks. Veel taksondusest - taksodes sõidetakse nii, et ees istub juht + 2 reisijat ja taga 4 reisijat. Ehk siis- ühes taksos kokku 7 inimest.
Politseid on iga linnast sisse - väljasõidu juures. Meid pole rohkem kinni peetud.
Kuna otsest vajadust kämpingus peatuda ei ole, siis jäime ööbima Kenitras asuvas Marjane parklas.