Teekonna planeerimine

Teekonna planeerimisel ja üldse kõiksugu küsimuste tekkimisel on olnud meile mentoriks Illar oma perega. Nemad on käinud juba kolmel järjestikusel aastal Marokos ning võtsid ka tänavu selle tee ette. Ju siis on väärt ettevõtmine ja tasub minna. Aitäh teile Illar, Eve ja Argo!  :)

Alustame oma teekonda esimesel veebruaril ning mõte on jõuda reedeks (see on 9 veeb.) Hispaania-Maroko praamile.
Suures plaanis näeb kaart välja selline:



Märgin ära plaanitud ööbimiskohad: Suwalki (PL) - Wroclaw (PL) - Sinsheim (DE) - Mulhouse (FR) - Bordeaux (FR) - Burgos (ES) - Sevilla (ES) - Algeciras (ES) - Tangier (MA) - Rabat (MA) - Casablanca (MA) - Agadir (MA)

Et terve nädal ei koosneks vaid sõitmisest, siis tahame Saksamaal külastada Sinsheimis asuvat tehnikamuuseumi (https://sinsheim.technik-museum.de/en/).
Prantsusmaal proovime vältida kiirteid, kuna seal pidavat kiirteemaksud kõrged olema.
Tavaliselt ööbime tanklates, kaubanduskeskuste juures või sisetunde järgi hinnates piisavalt turvalistes parklates. Pikemalt ühel kohal peatudes oleme karavanide kämpingus.

Minu lemmikud on paberkaardid, mida olen varunud selliselt: Euroopa kaart, Euroopa teede atlas, Maroko, Hispaania ja Portugali kaart. Mõnus on näpuga järge ajada ja kui mõni nutiseade alt veab, on varuvariant olemas.

Tagasitee mõtleme läbi Marokos olles, väga siduvaid plaane teha ei taha. Vaatame jooksvalt, mida iga uus päev toob.

Agadiris on sel nädalal olnud 30 kraadi soojust...huh mõnus, reisiootus on juba tohutu!

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

01.02.18 Klooga-Suwalki,Poola 677 km

Kuhu, millal ja miks?