Meie reisiseltskond

Meie reisiseltskond koosneb 4 liikmest, kirjutan siia veidi meist ning igaühe mõtted seoses selle reisiga.

Siinkirjutaja, Evelin (32): Hetkel olen kodune, kahe vahva põnni ema. Ma ootan sellelt reisilt päikest, sooja ookeani ja päriselt niisama lebotamist. Et ma ei kuhjaks ennast üle igasuguste tegevuste ja mõtetega - see õnnestub mul Eestis pidevalt ning pikapeale on juba väsitavaks muutunud. Võtan kaasa mõned head raamatud, mida tahaks lugeda. Eks näis. Sõidu ajal eelistan kaardilugeja ning laste lõbustaja rolli, kuid vajadusel võin bussi juhtida ka.
Minu elukaaslane ja meie bussijuht Martin (32): Töökas ja asjalik, nagu üks normaalne Eesti mees ikka. Ootan, et saaksin töised kohustused mõneks ajaks kõrvale jätta. Tore, et saan olla koos perega. Reisiootus on väga suur - Martin lubas Poola piiril lühkarid ja plätud jalga panna ning enne reisi lõppu neist mitte loobuda! Täna saime just teada, et Hispaanias, Burgoses, oli äsja paks lumi maas ja 7 kraadi külma, prrr. Et siis- eks näis, mis sest lubadusest saab :)

Meie lapsed:
Mattias (4) on väga kogenud reisisell. Lisaks Eestis ja lähiriikides rändamisele on ta kaasa teinud meie kõik pikemad reisid Euroopas (Rumeenia, Horvaatia, Itaalia, Kreeta, Tenerife jm). Kui küsisin Mattiaselt, mida tema sellelt reisilt ootab, vastas ta nii: "Tahaksin sealt mänguasju, millega saab liiva sees mängida, liivast vulkaani ja kanalistasiooni ehitada, supelda, ja ühte sellist masinat, mis ise vee peal sõidaks, kus ma saan sees olla ja...." Neid asju ja tegevusi oli palju-palju ja kõik mul meelde ei jäänudki.
Eleriin (7 kuud), oma noorele eale vaatamata on ta olnud väga tubli ja rõõmsameelne reisikaaslane. Ellul on seal hea olla, kus on tema pere.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

01.02.18 Klooga-Suwalki,Poola 677 km

Kuhu, millal ja miks?

Teekonna planeerimine